Dia Mundial de la Son, i ens hem adormit!!! // Día mundial del sueño, y nos hemos dormido!

(Versión en castellano)

El passat dia 15 de març es va celebrar el dia mundial de la son, una data on es parla de la importància de la qualitat de la son, i les repercussions que tenen en el nostre benestar físic i emocional… i nosaltres ens vam adormir!!! Ens haureu de perdonar, però fa poc que estrenem matalassos a les habitacions de Cal Gabriel i estem tan a gust que no ens volem despertar.

Si vols gaudir d’un cap de setmana de muntanya, de bona alimentació i son reparador, a què esperes per reservar a Cal Gabriel? Us hi esperem!!

Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

El pasado día 15 de marzo se celebró el día mundial del sueño, una fecha donde se habla de la importancia de la calidad del sueño, y las repercusiones que tienen en nuestro bienestar físico y emocional… ¡¡¡y nosotros nos hemos dormido!!! Nos tendréis que perdonar, pero hace poco que estrenamos colchones en las habitaciones de Cal Gabriel y estamos tan a gusto que no nos queremos despertar.

Si queréis disfrutar de un fin de semana de montaña, de buena alimentación y sueño reparador, ¿a qué esperáis para reservar en Cal Gabriel? ¡¡Os esperamos!!

Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142
Vegetarian friendly!

Vegetarian friendly!

Si, així és, a Cal Gabriel ens descrivim com amics dels vegetarians. Aviat farà un mes que hem obert les portes de […]

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *