Cal Gabriel & Triodos Bank

Cal Gabriel i Triodos BankAvui us volem fer partíceps d’una de les novetats que acabem d’introduir a Cal Gabriel, les finances ètiques. Des de fa anys que a Cal Gabriel treballem amb el banc ètic Triodos Bank, i en aquest 2016 hem fet un pas més per afiançar la nostra aposta per una forma diferent de fer banca, en línia amb la nostra forma d’entendre que els negocis es poden fer també de manera diferent, conscient i amb valors.

Des d’aquest mes d’abril, a Cal Gabriel hem introduit el TPV de Triodos Bank, l’únic del mercat en fer servir paper certificat FSC (promou una gestió forestal responsable, ambientalment apropiada, socialment beneficiosa i econòmicament viable dels boscos del món), i que fa que els nostres diners guanyin un sentit responsable, beneficiant als sectors culturals, medi ambientals i socials que el banc recolça.

Des del primer moment que vam engegar el projecte de Cal Gabriel, teníem molt clar que volíem una forma diferente d’entendre els negocis, sent molt conscients de que les nostres decisions afecten al entorn i que, per petita que sigui la nostra aportació, podem fer avançar a la societat. A nivell de banca, sempre hem treballat amb bancs que no han realitzat cap desnonament ni financien empreses armamentístiques; amb la incorporació del nou TPV de Tridos fem un pas més en aquesta aposta.

Què és un banc ètic? És aquell que invirteix el seu capital en el tercer sector: cultural, mediambiental i social. Aquests banc fan que els diners depositats pels seus clients es destinin a financiar projectes amb impacte social, sense perdre de vista la rentabilitat de les inversions. Com a societat som capaços de, mitjançants els nostres actes de compra, impactar positivament, i les finances son unes d’aquestes decisions amb sentit de la responsabilitat.

Estem molt orgullosos de formar part de la cartera de clients de Triodos Bank, i que ens hagin permès tenir el seu TPV en unes condicions acords a les nostres necessitats. (Gracias María José y Patricia por vuestras gestiones e implicación en el proyecto).

I també volem agraïr a tots aquells clients que disposeu de la targeta Triodos Bank per la vostra implicació, i per animar-nos a fer el pas endavant que necessitàvem per perseguir els valors que volem promoure des de Cal Gabriel. Us sorprenderíeu del cada cop major nombre de persones que paguen amb targetes de Triodos.

Ara, a més de gaudir del nostre restaurant i del nostre allotjament, també ajudareu a fer crèixer el consum resposable i les finances ètiques.

Salutacions i gràcies per seguir-nos!!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Hoy os queremos hacer partícipes de una de las novedades que acabamos de introducir en Cal Gabriel, las finanzas éticas. Desde hace años que en Cal Gabriel trabajamos con el banco ético Triodos Bank, y en este 2016 hemos dado un paso más para afianzar nuestra apuesta por una forma diferente de hacer banca, en línea con nuestra forma de entender que los negocios se pueden hacer también de manera diferente, consciente y con valores.

Desde este mes de abril, en Cal Gabriel hemos introducido el TPV de Triodos Bank, el único del mercado en utilizar papel certificado FSC (promueve una gestión forestal responsable, ambientalmente apropiada, socialmente beneficiosa y económicamente viable de los bosques del mundo), y que hace que nuestro dinero gane un sentido responsable, beneficiando a los sectores culturales, medio ambientales y sociales que el banco apoya.

Desde el primer momento que pusimos en marcha el proyecto de Cal Gabriel, teníamos muy claro que queríamos hacer negocio de una forma diferente, siendo muy conscientes de que nuestras decisiones afectan al entorno y que, por pequeña que sea nuestra aportación, podemos aportar nuestro grano de arena en hacer que avance la sociedad en su conjunto. A nivel de banca, siempre hemos trabajado con bancos que no han realizado ningún desahucio ni financian empresas armamentísticas; con la incorporación del nuevo TPV de Tridos damos un paso más en esta apuesta.

¿Qué es un banco ético? Es aquel que invierte su capital en el tercer sector: cultural, medioambiental y social. Estos banco hacen que el dinero depositados por sus clientes se destine a financiar proyectos con impacto social, sin perder de vista la rentabilidad de las inversiones. Como sociedad somos capaces de, mediante nuestros actos de compra, impactar positivamente, y las finanzas son unas de estas decisiones con sentido de la responsabilidad.

Estamos muy orgullosos de formar parte de la cartera de clientes de Triodos Bank, y que nos hayan permitido tener su TPV en condiciones acordes a nuestras necesidades. (Gracias María José y Patricia por vuestras gestiones e implicación en el proyecto).

Y también queremos agradecer a todos aquellos clientes que disponen de la tarjeta Triodos Bank por su implicación, y por animarnos a dar el paso adelante que necesitábamos para perseguir los valores que queremos promover desde Cal Gabriel. Os sorprenderíais del cada vez mayor número de personas que pagan con tarjetas de Triodos.

Ahora, además de disfrutar de nuestro restaurante y de nuestro alojamiento, también ayudaréis a hacer crecer el consumo resposable y las finanzas éticas.

¡¡Saludos y gracias por seguirnos !!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *