6/12/2015: Fira de la Vall a Tuixent

Fira de la Vall 2015(Español a continuación)

El diumenge 6 de desembre del 2015 se celebra la 23a Fira de la Vall a Tuixent. Una cita habitual del mes de desembre on, en un únic espai, es troben els artesans de la Vall de LaVansa i Tuixent, amb la visita d’artesans dels nostres voltants, per oferir-vos els millors productes de proximitat.

Aprofita per fer les compres de Nadal, i fer-te un regal, amb productes artesans de primera qualitat, de proximitat i fets amb passió. Compra al compàs de la música popular i tradicional del Pirineu que en Pep Lizandra ens portarà en directe.

Reserva la data: 6 de desembre del 2015, i no oblidis de reservar taula amb antelació per dinar al nostre restaurant Cal Gabriel.

I si vols arrodonir la Fira, t’oferim la possibilitat de reservar habitació al nostre allotjament rural, Cal Gabriel, on a més gaudiràs de la tranquil·litat de la muntanya, la natura i la gastronomia. Demana’ns informació sense compromís.

Per posar-te en contacte amb nosaltres pots fer-nos una trucada al 973.370.142 o bé escriure’ns a través del nostre formulari de contacte.

Prepara el Nadal a Tuixent. Us hi esperem!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

El domingo 6 de diciembre de 2015 se celebra la 23ª Feria del Valle en Tuixent. Una cita habitual del mes de diciembre donde, en un único espacio, encontraréis los artesanos del Valle de Lavansa y Tuixent, con la visita de artesanos de los alrededores, para ofrecerte los mejores productos de proximidad.

Aprovecha para hacer las compras de Navidad, y hacerte un regalo, con productos artesanos de primera calidad, de proximidad y hechos con pasión. Compra al compás de la música popular y tradicional del Pirineo que Pep Lizandra nos traerá en directo.

Reserva la fecha: 6 de diciembre de 2015, y no olvides reservar mesa con antelación para comer en nuestro restaurante Cal Gabriel.

Y si quieres redondear la Feria, te ofrecemos la posibilidad de reservar habitación en nuestro alojamiento rural, Cal Gabriel, donde además disfrutarás de la tranquilidad de la montaña, la naturaleza y la gastronomía. Pídenos información sin compromiso.

Para ponerte en contacto con nosotros puedes llamarnos al 973 370 142 o bien escribirnos a través de nuestro formulario de contacto.

Prepara la Navidad en Tuixent. ¡Os esperamos!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *