Fira de la Vall a Tuixent – 8/12/2012

(Castellano más abajo)

Com ja és tradició a Tuixent, pel pont de desembre es duu a terme la “Fira de la Vall”, una fira on descobrir els productes artesans de la zona: formatges, herbes, essències, escultures, melmelades, flors seques, mel, entre d’altres. Enguany es celebra els 20 anys de fira, el dia 8 de desembre.

A la plaça del poble trobareu els estands amb les mostres de productes elaborats a casa nostra, per degustar i adquirir. Quin millor regal per Nadal que regalar artesania? A més, durant tot el dia podreu escoltar música tradicional i popular del Pirineu amb en Pep Lizandra.

Amb motiu de la fira, i com a reforç en la nostra tasca de dinamització dels artesans i productors de la zona, estrenem una exposició amb caire permanent de quadres realitzats per la nostra amiga i veïna de Tuixent, Carol B.  Al restaurant podeu trobar les seves obres realitzades en acrílic sobre tela, 6 quadres de gran qualitat artística, que podreu adquirir a bon preu.

A més a més podreu visitar les diferents atraccions turístiques de Tuixent: museu de les trementinaires, jardí botànic, el jardí urbà, les pistes d’esquí, la natura, el Cadí-Moixeró, esports d’aventura, gastronomia… i un llarg etcètera, així que no esperis més i reserva’t el cap de setmana per visitar la nostra vall.

Apunta’t la data, 8 de desembre, i fes la teva reserva per no quedar-te sense places al nostre allotjament rural. També podràs degustar la nostra cuina al restaurant “El rebost del Pirineu” amb productes de proximitat de primera qualitat i ecològics, fets com mana la tradició. Us hi esperem!

Toni i Mario,
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Como viene siendo tradición en Tuixent, el puente de diciembre se celebra la “Fira de la Vall”, una feria donde descubrir los productos artesanos de la zona: quesos, hierbas, esencias, esculturas, mermeladas, flores secas, miel, entre otros hechos por nuestros vecinos. En este 2012 se celebran los 20 años de feria, y se realiza el sábado 8 de diciembre.

En la plaza del pueblo encontraréis los puestos con las muestras de productos elaborados para poderlos degustar y adquirirlos. ¿Qué mejor para estas Navidades que regalar artesanía? Además durante todo el día podréis escuchar música tradicional y popular del Pirineo de la mano de Pep Lizandra.

Con motivo de la feria, y como refuerzo de nuestro interés por la dinamización de los artesanos y productores locales, estrenamos una exposición de caracter permanente de cuadros realizados por nuestra amiga y vecina de Tuixent, Carol B. En el restaurante podréis encontrar sus obras realizadas en acrílico sobre tela, 6 cuadros de gran calidad artística, que podréis adquirir a buen precio.

Además de la feria podéis visitar las diferentes atracciones turísticas de Tuixent: museo de las trementinaires, jardín botánico, jardín urbano, pistas de esquí, la naturaleza, el Cadí – Moixeró, hacer deportes de aventura, gastronomía… y un largo etcétera, así que no esperéis más y reservaros el fin de semana para visitar nuestro valle.

Apúntate la fecha, 8 de diciembre, y haz tu reserva para no quedarte sin plaza en nuestro alojamiento rural. También podrás degustar nuestra cocina en el restaurante “El rebost del Pirineu” con productos de proximidad de primera calidad y ecológicos, hechos como manda la tradición. ¡Os esperamos!

Toni i Mario,
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Contacta'ns!