Video promocional Tuixent – La Vansa

Para castellano pulsa aquí

Aquest any les pistes d’esquí de Tuixent-LaVansa celebren el seu 35è aniversari, i a més de fer-ho amb la millor qualitat de neu possible, ho fan amb la creació d’un vídeo promocional que mostra la meravella de pistes d’esquí que tenim a tan pocs quilòmetres de casa: bona neu, bon ambient, bones vistes, bon temps i bones condicions per esquiar; un goig per a tots els amants de la neu.

I a més de practicar esquí nòrdic, també podeu fer rutes amb raquetes de neu, i jugar amb els trineus a la zona habilitada. Tot un plaer per al cos; i que millor que completar-ho amb un bon dinar al nostre restaurant i gaudir del descans que us oferim al nostre allotjament rural, Cal Gabriel.

Mira el vídeo i planifica la propera visita a Tuixent!!

Us esperem a Cal Gabriel!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Este año las pistas de esquí de Tuixent-Lavansa celebran su 35º aniversario, y además de hacerlo con la mejor calidad de nieve posible, lo hacen con la creación de un video promocional que muestra la maravilla de pistas de esquí que tenemos a tan pocos kilómetros de casa: buena nieve, buen ambiente, buenas vistas, buen tiempo y buenas condiciones para esquiar; un gozo para todos los amantes de la nieve.

Y además de practicar esquí nórdico, también puedes hacer rutas con raquetas de nieve, y jugar con los trineos en la zona habilitada. Todo un placer para el cuerpo; y qué mejor que completarlo con una buena comida en nuestro restaurante y disfrutar del descanso que ofrecemos en nuestro alojamiento rural, Cal Gabriel.

Mira el video y planifica la próxima visita en Tuixent!!

Os esperamos en Cal Gabriel!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *