Bona diada de Sant Jordi! // Feliz Diada de Sant Jordi

Bona diada de Sant Jordi 2016

Bona diada de Sant Jordi 2016

(Castellano)

Des de Cal Gabriel us volem desitjar una bona diada de Sant Jordi 2016, plena de llibres, roses, bona companyia, bon menjar i bon relax.

Aprofitem l’avinentesa per recomanar-vos un parell de llibres que tenen com escenari la nostra preciosa Vall de la Vansa i Tuixent: “Les dones sàvies de la muntanya” d’en David Martí, i “Una dona del terròs”, de la Roser Guix. Ambdós llibres els podeu trobar, signats, a la biblioteca que tenim a disposició dels clients de Cal Gabriel.

I si voleu regalar llibres solidaris, us aconsellem els del nostre amic Jaume Sanllorente, fundador de la ONG “Sonrisas de Bombay”, amb la que col·laborem econòmicament des de fa anys: “Sonrisas de Bombay. El viatge que va canviar el meu destí”, “El poder de las sonrisas” i “La costurera de Daca”, on els beneficis es destinen a finançar la continuïtat de l’organització. Com no pot ser d’una altra manera, també son títols que podreu trobar a la nostra biblioteca.

I vers la rosa, no deixeu de comprar aquelles que tenen una finalitat social ja que un bon nombre d’organitzacions aprofiten aquesta bonica festivitat per aconseguir fons per als seus projectes.

Sigui com sigui, gaudiu de la diada de Sant Jordi!!

Una forta abraçada,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Desde Cal Gabriel os queremos desear una buena fiesta de Sant Jordi 2016, llena de libros, rosas, buena compañía, buena comida y buen relax.

Aprovechamos la ocasión para recomendaros un par de libros que tienen como escenario nuestro precioso Valle de la Vansa y Tuixent: “Las mujeres sabias de la montaña” de David Martín, y “La mujer del terrón”, de la Roser Guix. Ambos libros se pueden encontrar, firmados, en la biblioteca que tenemos a disposición de los clientes de Cal Gabriel.

Y si deseáis regalar libros solidarios, os aconsejamos los de nuestro amigo Jaume Sanllorente, fundador de la ONG “Sonrisas de Bombay”, con la que colaboramos económicamente desde hace años: “Sonrisas de Bombay. El viaje que cambió mi destino”, “El poder de las sonrisas” y “La costurera de Daca”, donde los beneficios se destinan a financiar la continuidad de la organización. Como no puede ser de otra manera, también son títulos que podréis encontrar en nuestra biblioteca.

Y con respecto a la rosa, no dejéis de comprar aquellas que tienen una finalidad social ya que un buen número de organizaciones aprovechan esta hermosa festividad para conseguir fondos para sus proyectos.

Sea como sea, ¡¡disfrutar de la fiesta de Sant Jordi!!

Un fuerte abrazo,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *