Cal Gabriel, compromesos amb el clima // Comprometidos por el clima

Com molt de vosaltres ja sabeu, a Cal Gabriel ens preocupa el medi ambient, i és per aquest motiu que emprenem accions per estalviar les emissions de CO2 al clima, fer un ús eficient dels recursos, reduïm la nostra dependència de les energies fòssils i invertim en energies renovables, entre d’altres accions encaminades a reduïr el nostre impacte ambiental.

És per aquest motiu que ens compromés amb el clima a través de l’acció “Un millón #porelclima”, on trobareu la nostra participació i descobrireu les accions que a dia d’avui estem emprenent per fer de la nostra activitat una forma de lluita contra el canvi climàtic i pel benestar social. Consulteu el nostre perfil aquí.

Us animem a fer un pas endavant i començar el vostre compromís amb el clima.

Salutacions,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Como mucho de vosotros ya sabéis, en Cal Gabriel nos preocupa el medio ambiente, y es por este motivo que emprendemos acciones para ahorrar en emisiones de CO2 al clima, hacer un uso eficiente de los recursos, reducir nuestra dependencia en energías fósiles e invertir en energías renovables, entre otras acciones encaminadas a reducir nuestro impacto ambiental.

Es por este motivo que nos hemos comprometido con el clima a través de la acción “Un millón #porelclima”, donde encontraréis nuestra participación y descubriréis las acciones que a día de hoy estamos emprendiendo para hacer de nuestra actividad una forma de lucha contra el cambio climático y por el bienestar social. Podéis consultar nuestro perfil aquí.

Os animamos a dar un paso adelante y empezar vuestro compromiso con el clima.

Saludos,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *