Obren les pistes d’esquí!! // ¡¡Abren las pistas de esquí!!

Aquest any ens ha fet patir, però finalment ens ha arribat la neu i la temporada d’esquí! Aquest divendres dia 23 de gener obriran les pistes d’esquí nòrdic de Tuixent – LaVansa amb 20km de pistes aixafades però sense traça. Una primera presa de contacte amb la neu.

I com ja és habitual, a Cal Gabriel us oferim la possibilitat de complementar la vostra esquiada amb bon descans i bon menjar al nostre allotjament rural i restaurant. Recorda demanar pel nostre “pack oferta” i gaudiràs d’un cap de setmana amb descompte.

Per a més informació, posa’t en contacte amb nosaltres a través del nostre formulari web o bé per telèfon al 973.370.142.

Us hi esperem!! Bona esquiada!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Este año se ha hecho de rogar, pero al final nos ha llegado la nieve, y con ella el inicio de la temporada de esquí. Este viernes día 23 de enero abren las pistas de esquí nórdico de Tuixent-LaVansa, con 20km de pistas chafadas, aunque sin traza por el momento.

Y como ya es habitual, en Cal Gabriel os ofrecemos la posibilidad de complementar la esquiada con un buen descanso y con la gastronomía de la zona en nuestro alojamiento rural y restaurante. Recuerda pedir nuestro “pack oferta” para disfrutar de descuento.

Para más información, contacta con nosotros a través de nuestro formulario web o en el teléfono 973.370.142.

¡Os esperamos! ¡Buena esquiada!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *