Josa de Cadí: poble més bonic de Catalunya

El diari digital català NacióDigital està duent a terme una votació per escollir, entre 30 seleccionats, quin és el poble més bonic de Catalunya, i Josa de Cadí ha estat un dels seleccionats per la seva bellesa i ubicació; ens ajudes a fer-lo guanyador? Només cal entrar en aquest enllaç, buscar-lo a la llista i clicar sobre el botó que es troba a sobre de la foto amb el nombre de vots rebuts (no cal cap mena d’inscripció).

I si encara no coneixes Josa de Cadí, a què esperes? A Cal Gabriel t’hi esperem perquè descobreixis la nostra Vall i els nostres veïns: natura, cultura, relaxació, gastronomia, muntanya, vida rural, boscos, rius, ocells, vida.

Salutacions i natura,


Toni i Mario
Cal Gabriel
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

El diario digital catalán NacióDigital está llevando a cabo una votación para escoger, entre 30 seleccionados, cuál es el pueblo más bonito de Cataluña, y Josa de Cadí ha sido uno de los seleccionados por su belleza y ubicación; ¿nos ayudas a hacerlo ganador? Sólo hay que entrar en este enlace, buscarlo en la lista y hacer clic sobre el botón que se encuentra encima de la foto con el número de votos recibidos (no es necesario ningún tipo de inscripción).

Y si todavía no conoces Josa de Cadí, ¿a qué esperas? En Cal Gabriel te esperamos para que descubras nuestro Valle y nuestros vecinos: naturaleza, cultura, relajación, gastronomía, montaña, vida rural, bosques, ríos, pájaros, vida.

Saludos y naturaleza,


Toni i Mario
Cal Gabriel
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *