Islàndia en fotos a Tuixent

Des del dia 1 de juliol i fins al 31, al Museu de les Trementinaires de Tuixent podreu gaudir de la nova exposició fotogràfica titulada “Islàndia”, del fotògraf JM Orellana. Una forma de viatgar des de la tranquil·litat i la pau de Tuixent.

Aprofitem per informar-vos de que a partir del dia 15 de juliol i fins a l’11 de setembre, el Museu estarà obert de dimarts a diumenge de 10h a 14h i de 17h a 20h.

I un cop visitat el museu, no us ve de gust menjar alguna cosa a Cal Gabriel? Us esperem al nostre restaurant!!

Desde el día 1 de julio y hasta el 31, en el Museu de les Trementinaires de Tuixent podréis disfrutar de una nueva exposición fotográfica titulada “Islandia”, del fotógrafo JM Orellana. Una forma de viajar desde la tranquilidad y la paz de Tuixent.

Aprovechamos para informaros también de que a partir del día 15 de julio y hasta el 11 de septiembre, el Museo estará abierto de martes a domingo de 10h a 14h y de 17h a 20h.

Y una vez visitada la exposición temporal y el museo, ¿no os apetece comer alguna cosa en Cal Gabriel? Os esperamos en nuestro restaurante!!

Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *