Fira Trementinaires 2014: 31 de maig i 1 de juny // 31 de mayo y 1 de junio

(Castellano a continuación)

Us informem que enguany, a causa de les eleccions europees, la fira de les Trementinaires es trasllada als dies 31 de maig i 1 de juny.

Com molts de vosaltres ja sabeu, aquestes dates son complicades per aconseguir allotjament, amb el que us animem a avançar les reserves per poder gaudir de la fira. Per posar-vos en contacte amb nosaltres no dubteu omplir el formulari.

Quan tinguem més informació de les activitats i del cartell, les publicarem en aquest bloc, així que estigueu atents a les novetats.

Us hi esperem,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Os informamos de que este año, debido a las elecciones europeas, la feria de las Trementinaires se traslada a los días 31 de mayo y 1 de junio.

Como muchos de vosotros ya sabéis, estas fechas son complicadas para conseguir alojamiento, con el que os animamos a avanzar las reservas para poder disfrutar de la feria. Para poneros en contacto con nosotros no dudéis en rellenar el formulario.

Cuando tengamos más información de las actividades y del cartel, las publicaremos en este blog, así que estad atentos a las novedades.

Os esperamos,


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *