Fira trementinaires 2014

Ja arriba la Fira de les Trementinaires, la trobada anual d’homenatge a aquestes dones que van fer de la Vall un referent en plantes medicinals. Els dies 31 de maig i 1 de juny, a Tuixent i al seu entorn podreu gaudir d’activitats al voltant de les Trementinaires i de la seva tasca, conèixer més de prop les tradicions de l’època, cantar i ballar cançons populars i adquirir productes dels artesans de la Vall. En aquest enllaç podeu veure el programa d’activitats i festes.

Per a aquests dies des de Cal Gabriel us recomanem reservar taula per dinar i/o sopar al nostre restaurant. Ens podeu trucar al 973.370.142 o be omplir el formulari de contacte amb les vostres dades de contacte, número de persones (adults i petits) i l’hora escollida (fem dos torns, a les 13h i a les 15h).

Gaudiu de la Festa!!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Ya llega la Feria de las Trementinaires, el encuentro anual de homenaje a estas mujeres que hicieron del Valle un referente en plantas medicinales. Los días 31 de mayo y 1 de junio, en Tuixent y en su entorno podéis disfrutar de actividades alrededor de las Trementinaires y de su tarea, conocer más de cerca las tradiciones de la época, cantar y bailar canciones populares y adquirir productos de los artesanos del Valle. En este enlace podéis ver el programa de actividades y fiestas.

Para estos días desde Cal Gabriel os recomendamos reservar mesa para comer y/o cenar a nuestro restaurante. Nos podéis llamar al 973.370.142 o bien rellenar el formulario de contacto con vuestros datos de contacto, número de personas (adultos y pequeños) y la hora escogida (hacemos dos turnos, a las 13h y a las 15h).

¡¡Disfrutar de la Fiesta!!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *