Esquí

(Castellano más abajo)

A prop de Cal Gabriel es troben dues pistes d’esquí on poder practicar l’esport blanc: Tuixent-LaVansa i Port del comte.

La primera d’elles, que reben el seu nom del poble de Tuixent, es troben a 14kms de casa nostra, uns 20 minuts de cotxe. Aquí es pot practicar esquí de fons i raquetes, tot envoltant de vegetació i d’unes vistes magnífiques de tota la vall. Es troben a 1.8300m d’alçada, tenen 5 pistes que fan un total de 30kms i arriben a la cota del 2.150m. A les instal.lacions es pot llogar l’equip necessari per a la pràctica de la modalitat escollida, la contractació de monitors i un restaurant on recuperar forces per continuar esquiant. Entre setmana teniu un descompte del 50% per practicar esquí, i els caps de setmana un 15% per estar allotjats a Cal Gabriel (cliqueu aquí per rebre més informació del pack oferta).

Si el que més us atrau és l’esquí alpí, no patiu, a 30 minuts de Cal Gabriel es troba l’estació de Port del comte. Allà podreu gaudir d’aquesta modalitat en 37 pistes. També es pot practicar raquetes en 5 circuits que fan un total de 45km esquiables. L’estació es troba a 1.700m d’alçada i arriba fins als 2.400m. A les pròpies instal.lacions podreu adquirir els forfaits i llogar el material necessari. El forfet de dia té un preu de 32€.

I un cop hagueu acabat de disfrutar de la neu arriba el torn de descansar a casa nostra, disfrutant de l’habitació, d’una bona dutxa d’aigua calenta i una estona de descans davant de la llar de foc a la nostra zona comú. Et ve de gust un cafè, una infusió o una cervesa? No pateixis, tenim servei de bar a la teva disposició. Si vols acompanyar-ho amb lectura i no tens cap llibre, a Cal Gabriel tenim disponibles una recopilació de llibres.

Gaudir de l’esquí a Cal Gabriel es possible. Anima’t i vine a Tuixent.

====

Cerca de Cal Gabriel se encuentran dos pistas de esquí donde poder practicar el deporte blanco: Tuixent – Lavansa y Port del comte.
La primera de ellas, que reciben su nombre del pueblo de Tuixent, se encuentran a 14km de la casa, unos 20 minutos de coche. Aquí se puede practicar esquí de fondo y raquetas, rodeado de vegetación y de unas vistas espectaculares de todo el valle. Se encuentran a 1.8300m de altura, tienen 5 pistas que hacen un total de 30km esquiables y llegan a la cota de los 2.150m. En las instalaciones se puede alquilar el equipo necesario para la práctica de la modalidad elegida, la contratación de monitores y un restaurante donde recuperar fuerzas para continuar esquiando. Entre semana tiene un descuento del 50% para practicar esquí, y los fines de semana un 15% por estar alojados en Cal Gabriel (pulse aquí para recibir más información del pack oferta).
Si lo que más os atrae es el esquí alpino, no os preocupéis, a 30 minutos de Cal Gabriel se encuentra la estación de Port del comte. Allí podréis disfrutar de esta modalidad en 37 pistas. También se puede practicar raquetas en 5 circuitos que hacen un total de 45km esquiables. La estación se encuentra a 1.700m de altura y llega hasta los 2.400m. En las propias instalaciones se pueden adquirir los forfaits y alquilar el material necesario. El forfait de día tiene un precio de 32 €.
Y una vez que hayas terminado de disfrutar de la nieve llega el momento de descansar en nuestra casa, disfrutando de la habitación, de una buena ducha de agua caliente y un rato de descanso frente a la chimenea en nuestra zona común. ¿Te apetece un café, una infusión o una cerveza ? No sufras, tenemos servicio de bar a tu disposición. Si quieres acompañarlo con lectura y no tienes ningún libro, en Cal Gabriel tenemos disponibles una recopilación de libros.
Disfrutar del esquí en Cal Gabriel es posible. Anímate y ven a Tuixent .

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *