14a Festa de les trementinaires a Tuixent

(Castellano más abajo)

Els dies 25 i 26 de maig es celebra a Tuixent la 14a festa de les trementinaires, una festa en homenatge a aquelles dones que anaven pel món carregades d’herbes guaridores i remeis casolans. Ho celebrem amb la festa de la natura, la saviesa popular, fires d’artesans, cursos d’herbes, visites guiades, cremada de foguera, rom cremat, danses i festa; oi que sona interessant?

A més, aquest any s’estrena la dansa del foc de Tuixent, dissabte dia 25 de maig a les 22:30h a la Plaça Major.

Us deixem informació amb les activitats que estan organitzades, l’horari i el lloc on es duran a terme:

I un cop acabada la festa, on millor que dormir a l’allotjament Cal Gabriel? Un lloc confortable, al mateix poble de Tuixent, amb un menú casolà, tradicional amb productes de proximitat i qualitat. Encara ens queda alguna habitació; no esperis fins a últim moment per què ja ens queden poques places. Sol·licita’ns informació.

Bona Festa!!

Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Los días 25 y 26 de mayo se celebra en Tuixent la 14 ª fiesta de las trementinaires, una fiesta en homenaje a aquellas mujeres que iban por el mundo cargadas de hierbas curativas y remedios caseros. Lo celebramos con la fiesta de la naturaleza, la sabiduría popular, ferias de artesanos, cursos de hierbas, visitas guiadas, quema de fogata, ron, bailes y fiesta; ¿Verdad que suena interesante?

Además este año se estrena la danza del fuego de Tuixent, el sábado día 25 de mayo a las 22:30 h en la Plaza Mayor.

Os dejamos información con las actividades que están organizadas, el horario y el lugar donde se llevarán a cabo:

Y una vez terminada la fiesta, ¿dónde mejor que dormir en el alojamiento Cal Gabriel? Un lugar confortable, en el mismo pueblo de Tuixent, con un menú casero, tradicional con productos de proximidad y calidad. Todavía nos queda alguna habitación pero no esperes hasta último momento porque ya nos quedan pocas plazas. Solicítanos información.

Buena Fiesta!

Toni y Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

About calgabriel

Casa de turismo rural en la población de Tuixent, en el Alt Urgell, acompañado de un restaurante de cocina típica catalana elaborada con productos de la zona y de calidad, todo hecho en casa.
Bookmark the permalink.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *