13/03/16: raquetada a Tuixent-LaVansa

Per fi ens ha arribat la neu a les pistes de Tuixent – LaVansa i, a més de poder gaudir de l’esquí nordic i les raquetes, aquest diumenge dia 13 de març us podeu apuntar a la raquetada que organitza TotNòrdic a les nostres pistes.

Una ruta que surt des de les pistes de Tuixent – LaVansa i que pujarà fins a la Tossa Pelada, la part més alta de l’estació, passejant pel bosc de pi negre i roig, per acabar gaudint d’unes vistes espectaculars del Cadí, el Pedraforca i la serralada pirinenca.

L’excursió té una durada aproximada de 4 hores, 9 kms de ruta amb un desnivell positiu de 450 metres. L’activitat és gratuita.

I després d’una bona excursió, res millor que un bon dinar al nostre restaurant. No oblidis reservar la teva taula al telèfon 973.370.142. Us hi esperem!!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

===

Por fin nos ha llegado la nieve en las pistas de Tuixent – LaVansa donde además de poder disfrutar del esquí nórdico y las raquetas, este domingo día 13 de marzo se puede apuntar a la raquetada que organiza TotNòrdic en nuestras pistas.

Una ruta que sale desde las pistas de Tuixent – LaVansa y que subirá hasta la Tossa Pelada, la parte más alta de la estación, paseando por el bosque de pino negro y rojo, para acabar disfrutando de unas vistas espectaculares del Cadí, el Pedraforca y la cordillera pirenaica.

La excursión tiene una duración aproximada de 4 horas, 9 kms de ruta con un desnivel positivo de 450 metros. La actividad es gratuita.

Y después de una buena excursión, nada mejor que una buena comida en nuestro restaurante. No olvides reservar tu mesa en el teléfono 973 370 142. ¡¡Os esperamos !!


Toni i Mario
www.calgabriel.es
T. 973.370.142

Dejar un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *